Вирішення спорів
Тут знаходиться інформація, щодо порядку подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляд.
 
Порядок
Всі спори між постачальником і споживачем вирішуються у швидкий, прозорий і справедливий спосіб шляхом досудового врегулювання. постачальник розглядає письмові та/або отриманні на електронну адресу постачальника звернення, скарги, претензії від споживача і протягом місяця повідомляє про результати їх розгляду, письмово та/або електронною поштою, якщо інші умови не передбачені правилами роздрібного ринку електричної енергії.

У разі недосягнення між постачальником і споживачем згоди шляхом переговорів, сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору до регулятора або його територіального підрозділу та/або передати спір до господарських судів України. врегулювання спорів регулятором або його територіальними підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого регулятором порядку.

ТАКОЖ ЗА ВИЩЕВКАЗАНОЮ КОНТАКТНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ СПОЖИВАЧ МОЖЕ НАДАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗАГРОЗУ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ.
Контактна інформація підрозділів постачальника відповідальних за розвязання спорів

Поштова та юридична адреса: 03083, м. Київ, проспект Науки 50
Адреса центру обслуговування: 03083, м. Київ, проспект Науки 50
Телефон центру обслуговування: 096 507 00 33
Режим роботи центру обсулговування:
Робочі дні: Понеділок - П'ятниця з 09:00 до 18:00
Перерва: з 13 до 14;
Вихідні дні: Субота, Неділя
Електронна пошта для прийому листів від споживачів: [email protected]
Відповідальна особа: директор - Полянська Катерина Михайлівна
Наші контакти
Юридична адреса та адреса листування
03083, м. Київ, проспект Науки 50
Адреса центру обслуговування споживачів
03083, м. Київ, проспект Науки 50
Понеділок - П'ятниця з 9:00 до 18:00
Обідня перерва з 13:00 до 14:00
Вихідні дні Субота, неділя
Телефон центру обслуговування +380 50 783 10 20
Електронна пошта для повідомлень
[email protected]